Syöminen, rukoileminen ja siirtyminen Puglia

Tein sen Puglialle, lopulta!

Olen halunnut tarkistaa tämän alueen Italia vuosia. Olin innoissani oppimaan, että syödä, rukoilla, liikkua oli jooga perääntyä Pugliassa ja rekisteröitynyt.

Kirjoitin ensimmäisestä jooga-retreatista, joka oli Toscanassa. Tämä retriitti oli taideosa. Tämä retriitti oli siirto + ilmeinen.

Menimme päivien matkoihin Alberobello, Polignano Al Mare, Martina Franca, Matera ja Ostuni. Käsittelimme paljon niin sijaan, että kirjoittaisit pisimmän blogikirjoituksen maan päällä, tämä on enemmän yleiskatsaus ja kirjoitan joistakin yksittäisistä kaupungeista, joita vierailimme myöhemmin. Aikataulua oli vapaa aika, joten et koskaan tuntenut ryntäsi. Kaikki luokat ja toiminta olivat valinnaisia.

Olimme ryhmä kaksitoista naista, joista suurin osa meistä oli valtioista ja yksi Australiasta. Se oli loistava ryhmä ja hauska tutustua kaikkiin. Pieni maailman hälytys … Puhuin yhden naisen kanssa ja hän teki viittauksen yliopistoon, jonka hän valmistui. Sanoin hänelle myös alumia. Puhuimme edellisistä työpaikoistamme ja hän mainitsi parhaan ystävän, Hollywood-käsikirjoituksen, joka valmistui myös Syracuse-yliopistosta. Hänen pal oli yksi entisistä avustajistani ja se oli hänen ensimmäinen työ teollisuudessa. Satunnainen!

Michelle’s Workshopit olivat erinomaisia ​​ja avuliaita. Olen hieman puolueeton, kun olen työskennellyt Michelle aiemmin tänä vuonna. Se on yksi asia avata yksi-on-one-yksi, mutta ryhmässä, ei niin helppoa. Ensimmäisenä päivänä olin hieman epäilevä koko asiasta. Viikon loppuun mennessä tämä oli minulle:

Menin Puglia syyskuun lopulla. Vaikka meillä oli sateisia päiviä, olen kuullut Pugliesen ystäväni, että se on loistava aika vierailla. Sää on edelleen lämmin ja se on vähemmän tungosta. Puglia pakataan kesällä italialaisilla, jotka tulevat muilta alueilta ja italialaisilta matkailijoilta. Näyttää siltä, ​​että vähintään viiden viime vuoden aikana on ollut tonni lehdistö Puglia on “Seuraava” Toscana. Alberobellolla ja Materalla oli paljon matkailijoita, mutta Puglia on edelleen pois pahimmista polku useimmille amerikkalaisille matkailijoille. Se on häpeä kuin Puglia on upea alue ja ruoka on pois ketjusta. Vakavasti, en voi korostaa, kuinka tuore ja herkullinen ruoka oli. Puglia on neljäs top yhdessä Piemonte, Emilia-Romagna ja Sisilia suosikkini italialaisina elintarvikkeideni alueina.

Pohja oli Masseria Fumarola. Se on tunti tai ajaa Brindisin lentokentältä. Onneksi Alitalia ei ollut lakossa ja oli edelleen liuotin tuolloin.

Masseria (joka on mitä maatila taloja kutsutaan Pugliassa) täydellisyyttä. Se sijaitsee Valle d’Itrian alueen sydämessä. Tärkein maalaistalo on peräisin 1800-luvun alkupuolelle. Kun nykyisen omistajan isoäiti kulkee, Masseria Fumarola korosti omistajan arkkitehti Isä. Hän käänsi sen upeaan boutique-hotelliin poistamatta alkuperäisen viehätyksensä rakennuksia.

Rakasta kivilattiat. Olin niin kiireinen nauttii keskusteluista ja ruoasta, unohdin ottaa kuvia ruokasalista.

Masseria on ympäröi kuusi hehtaaria metsiä, joka sisältää oliivitarhoja, viinitarhoja, useita vihannes puutarhoja ja hedelmätarhoja.

Jokainen huone / bungalow on ainutlaatuinen. Rakastin, miten Trulli sisällytettiin.

Pomengranaattipuu Bunalowin ulkopuolella.

Ateriat, joita meillä oli yksinkertaisia, erinomaisia ​​ja hyvin paikallisia. Suurin osa vihanneksista tuli puutarhasta.

Eräänä päivänä se oli tarpeeksi lämmin mennä uimaan heidän uima-altaaseen, menimme merelle. Arvostamme merkittävää takkaa päärakennuksessa hämmästyttävien iltaisin. Tapaamme siellä työpajoja tai lasillista viiniä (tai molempia) että aamulla, oli hedelmiä, teetä / kahvia meille ennen klo 8.00.M. Yoga -luokkaa.

Olin tiiviisti haavoittunut stressiä, kun astuin Rooman tasolle. Käsittelen edelleen kaiken, mitä olen oppinut työpajojen aikana, mutta fyysisesti tunnen paljon paremmin.

Kävelin kodin ympäri auringonnousua. Olin hienostunut hiljaisuudesta, tuoksuista, ilman tuoreudesta ja kaiken kauneuden. Jooga on parantunut harppauksin ja rajat kesästä lähtien. Tällä kertaa mieleni ei vaeltaa. Vaikka Erin luokat joskus potkaisivat minun pusku (ABS oli tulessa seuraavana päivänä), kun odotin tätä tuntia ja viisitoista minuuttia.

Rooma voi olla erittäin vaikea kaupunki ja tänä vuonna on todella testannut sitkeyttäni. Matkan aikana Puglia pystyi yhdistää hieman tärkeimmäksi syistä, miksi muutin Italiaan ensiksi.

En voi odottaa palata Puglia. Bari ja Lecce ovat luettelossa.

Kuvat: ME ja Oma iPhone, paitsi uima-allas Kuva Masseria Fumarolasta.

Jaa tämä:
Viserrys
Tumblr

Kuten tämä:
Kuten loading …

Liittyvä

Polignano A Mare, Puglia – ItaliaFebrue 21, 2018in “Italia”
Masseria, italialaiset maatilat Pugliamarch 13, 2012in “Karibia”
Kymmenen vuotta sitten muutin Roomaan, ItaliaApril 4, 2018Ain “AGD”